HPMblog

trening – dieta – zdrowy styl życia

niedziela

12

Sierpień 2012

11

komentarzy

Na Zdrowie: by mocno się spocić!

Napisała: , w kategorii: trening

Dzisiejszy wpis miał być o kuchni Pięciu Przemian. Miał być… Niestety ta zasada żywieniowa wciąż jest w fazie „eksperymentalnej” w moim życiu. Po trzech tygodniach stosowania na twarzy pojawiły się krosty, a Mr.Tata skarży się na bóle brzucha. Według Anny Ciesielskiej to normalny objaw. Ciało pozbywa się toksyn, oczyszcza się, przestawia na nowe wartości odżywcze. A stan mojej skóry świadczy o tym, że miałam mocno zaśluzowany organizm i teraz to wszystko wychodzi.
Mogę się z tym zgodzić i przeczekać, mimo, iż Mr.Tata zaczyna bojkotować dietę: „przecież i tak odżywiamy się zdrowo”.
Moja intuicja mówi mi jednak, że Pięć Przemian będzie mi służyło. Co dalej będzie, będę Was informować.
W zamian za to opowiem jak mocno się spocić czyli trening dobry dla ciała.
Zanim pojawił się Synek na świecie byłam stałą bywalczynią fitness clubu. Naprzemiennie siłownia i joga. W weekendy biegałam. I to właśnie w bieganiu czułam swoją siłę. Lubiłam tę zadyszkę, pulsowanie mięśni, drżenie serca. Ze słuchawkami na uszach robiłam kolejne kilometry, nieważne czy w terenie  czy na bieżni.
Teraz i czasu brak i pieniędzy szkoda, a tej adrenaliny strasznie brakuje. 
Całe szczęście, że posiadam niezłą kolekcję płyt z fitnessem. Sięgam po nie regularnie i z premedytacją, Jednak brakowało mi takiego kopa, który pozwoli mi się spocić.
Aż w końcu trafiłam na płytę Ewy Chodakowskiej:

i powiem Wam. To jest to! Program daje nieźle popalić. Przyznam się, że pierwszy raz nie przeszłam całych 40min, a jestem dość wytrzymała. Po dwóch tygodniach widziałam efekty. Ciało się napięło, mięśnie ślicznie zarysowały, energii mam o wiele więcej i endorfin  więcej…
I pocę się! Ćwicząc w domu pocę się jak ścierka! To jest to!
Ewa Chodakowska o swojej metodzie mówi:
Krótki czas trwania treningu i jego wysoka intensywność oraz zmienne tempo sprawiają, że w naszym mózgu wytwarzane są ENDORFINY
Program odstresowuje, normuje fazy dobowe snu, stabilizuje ciśnienie tętnicze krwi, obniża poziom cholesterolu, poprawia wydolność płuc oraz przemianę materii, co skutkuje szybszym usuwaniem toksyn z organizmu i lepszym wchłanianiem substancji odżywczych.
ŻELAZNĄ ZASADA  JEST CIĄGŁE NAPINANIE MIĘŚNI BRZUCHA! MIĘŚNIE BRZUCHA SĄ CENTRUM NASZEGO CIAŁA. SPINAMY JE Z WYDECHEM BEZ WZGLĘDU NA PRZYJĘTA POZYCJĘ.
Wypróbowałam na sobie i jedyne co, to mogę potwierdzić, że są efekty. Tak jak Ewa obiecuje, widać jak zmienia się ciało. To działa! To lubię!
Żałuję tylko, że nie kupiłam pierwszej jej płyty…

11 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *