przez Bartka

przez Bartka

Po raz kolejny mam okazję współpracować z firmą Bartek i po raz kolejny robię to z ogromną przyjemnością. Buciki Bartek cenię za jakość materiałów, solidność wykonania, piękne fasony… W tych bucikach naprawdę można się zakochać… Mały w “bartkach” chodzi od początku, więc dobrze je znam. Są nie-do-zdarcia.

Ostatnio gdzieś wzrokiem wyłowiłam reklamę, a raczej hasło: “Spojrzałam na Bartka, teraz jestem w ciąży”… Prowokacja… pomyślałam. Potem zobaczyłam całą reklamę. Ech… Każdy powód jest dobry by zajść w ciążę. A podesłanie kobiecie bucików, sprytnym sposobem by powiedzieć, że jest się gotowym… Do kobiety nic tak nie przemawia jak buty 🙂

Całość możecie zobaczyć na:

www.przezbartka.pl

Bartek się zmienia. To widać nie tylko w reklamie (podejściu do widza i klienta) ale też w samym “dizajnie”. Odchodzi od tradycyjnej linii na rzecz nowoczesnych i zróżnicowanych modeli. Naprawdę jest w czym wybierać. Co więcej, prócz dziecięcych bucików pojawia się sporo propozycji dla nastolatków. I to dość konkurencyjnych…

Zresztą sam prezes firmy Bartek, Paweł Bartnicki o nowej kampanii i nowym wizerunku firmy mówi tak:

Kampanie rozpoczęliśmy od promocji bucików dla najmłodszych, bo z takimi marka się kojarzy. Jednak już sama kreacja była niestandardowa i kontrowersyjna dzięki czemu chcieliśmy dotrzeć do starszych dzieci, nastolatków, a nawet dorosłych. Marka ma kojarzyć się z hasłem “Play with it”, czyli z zabawnym postrzeganiem świata. Nie chcemy być tradycyjni, ale chcemy czerpać inspiracje ze świata. Kampania “Przez Bartka” ma zapoczątkować nowe oblicze marki, która ma zachęcać do eksperymentowania z poczuciem humoru. To zapowiedź zmian marki BARTEK.

Jak te zmiany przełożyły się na kolekcję? Same zobaczcie na:

www.bartek.com.pl

www.sklep.bartek.com.pl

Jak Wam się podoba?



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *